מכתב להורים בנושא קורונה

בס"ד.
הורי בית הספר, שלום רב.
בימים אלה, משרד הבריאות בשיתוף עם משרד החינוך נערך לבדוק תלמידים בבדיקות קורונה מוכרות במוסד החינוכי, במקרה שמתגלה מאומת בכיתה וחבריו נחשפו אליו.
לפי הנוהל הקיים, במקרה מעין זה אנו מזמינים אתכם לאסוף את התלמידים ולבדוק אותם עצמאית על פי הסטטוס שלהם. ההצעה הנוכחית מאפשרת לתלמידים ולצוותי ההוראה להידגם במוסד החינוכי ולהמשיך בשגרת יום הלימודים.
בדיקת הקורונה שתתבצע על ידי נאמן קורונה בית ספרי היא בדיקה מוסדית, ותוצאות הבדיקה יעברו למשרד הבריאות. הבדיקה תתבצע על ידי נאמן קורונה שהוסמך לכך על ידי משרד הבריאות ולפי הוראות משרד הבריאות העדכניות.

במסגרת זו ייבדקו אך ורק התלמידים שהוריהם הביעו את הסכמתם לכך, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הבדיקה נעשית באמצעות מטוש בחלל הלוע והאף בדרך המותאמת לילדים, תוך התחשבות בנדגמים ובגילם.

כדי להביע את הסכמתכם, היכנסו בבקשה לפורטל ההורים של משרד החינוך (אם טרם נרשמתם, תחילה עליכם לבצע רישום חד פעמי לפורטל.) ולחצו על כפתור הסכמה לבדיקת קורונה במוסד עבור כל ילד/ה הלומדים בבית הספר.

שימו לב,
• ההסכמה היא עד סוף שנת הלימודים תשפ"ב.
• הורה המעוניין להיות נוכח בעת הבדיקה של ילדו יכול לעשות זאת בתיאום מראש עם בית הספר.
• במקרה שתלמיד מסרב להיבדק או במקרה שהורה חזר בו מהסכמתו והודיע על כך לבית הספר – התלמיד לא ייבדק.
• אם אין באפשרותכם לחתום על טופס מקוון, תוכלו לחתום על טופס ידני ולהעבירו לבית הספר.
***
כידוע לכולנו אנו נמצאים ב'מבצע מתגלגל' המתעדכן מעת לעת. אלו ההנחיות נכון להיום וב"ה נוסיף ונ(ת)עדכן ככל שנדרש.

מכתב להורי בית הספר בעניין אישור ביצוע בדיקות אנטיגן

 

בברכה,
מירב מולה.

ידיעות נוספות

מדרשה לבנות

3 במאי 2024

בנות כיתות א', ב',ג',ד',ה' מוזמנות היום למדרשה עם המורה יפית בשעה 17:00

הודעה מפיקוד העורף

13 באפריל 2024

הורים וילדים יקרים בתום הערכת מצב, הוחלט, כי החל מהלילה בשעה 23:00 יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. במסגרת השינויים, הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ